9 Ağustos 2010 Pazartesi

Alejandrolar kovalasın seni.

Kop kop kop Alejandro http://fizy.com/#s/1jp0m7

Kussam mı ? Bayılsam mı tam karar veremedim klibe ama lady gaga yapmışsa bize bi tek izlemek düşer.
Yine de ufak bi yorum yapmazsam olmaz. ( Blog benim kardeşim )
Siz şarkıyı dinlerken bende Zaman sırasına göre klipten aldığım resimleri inceleyelim.



Anladığım kadarıyla gaga burda alejandroyu bekliyo, Yarim nerelerde niye dürbünle bakıyo uzaklara. 



 Bu karede Alejandorunun gittikçe yaklaştığını anlayabiliriyorz. Tek taraf açılmış, Dudaklar Gel de bi ısırıyım lan seni Pozisyonunda. 








Bu resme ne desem boş herade. Ama benim anladığım Burdaki Şeyler ( İsim koyamadım )Alejandroyu ortaya çıkartan satanik bir büyüye başvuruyolar. birazdan ortada alejandro beliricek gibi. 





Artık büyü felan da işe yaramayınca lady coşuyo iyice " Hadi lan Alejandro sen mi büyüksün ben mi" moduna giriyo, Alıyor arkasına bikaç tane " Şey" Al lan ale kapak olsun sana pozları veriyo. Özellikle gaga nın tam arkasındaki adam. Muck muck ifadesiyle bakıyo hafif tedirgin olmadım değil.





Ama bi yandan da lady herşeye hazır. Ne olur ne olmaz ben Tüfekleri doldurayım, alejandro falan gelir beraber ateşleriz düşüncesinde.











Bunlarda alejandronun fedailer özellikle en sağdaki fedai ve en solda ki fedai favorim. Kelebek gibi uçar arı gibi sokarım modundalar.








Ve son sahnemiz Sonunda alejandro gelir ama olaya bakın Alejandro olayın neyle ilgili olduğunu çözmüşki " Ulan ne durumlara düştüm lan bunun yüzünden, keserim lan ben bunu keserim lan ! " Diyip almış silahı eline, Hedefinin üzerinde tutuyo.




Takdir ettim Alejandro. İbretlik adammışsın.

1 yorum: