8 Ağustos 2010 Pazar

AYT !

Bu resme ancak böyle bir başlık yakışırdı zaten. Harry potterın inanılmaz bir hayranı değilimdir ama severim keratayı. Şimdi diyceksiniz ne bu laubalilik, Kitaplarına, filmlerine falan bakıyorumda elimde büyüdü kerata. Ben onu taa slip donla felsefe taşını ararkenden hatırlarım.
İşin gerçeği Harry potter serisini az çok bilen benim gibi düşünüyordur zaten. Benim dikkatimi çeken şeyde bu oldu zaten, Şahsen benim açımdan film karakteri değilde sanki çocuğum gibi bu hayta.
Bir de şöyle bakın demek istediğime daha iyi anlıycaksınız aslında.
Bakınız Bildiğin çoçuk bu resimde ve ben bu film çıktığında ilk konserimi vermiştim grubumla çok iyi hatırlarım. şimdi kaç film çekildi hala çekiliyo ve çocuk bu hale geldi. 
Artık Büyü yapa yapa "Ben kimim biliyonmu laaaaan " Moduna girmiş resimden gördüğümüz gibi. O zaman ne diyoruz " Sakın 7 yılınızı Hogwarts da geçirmeyin, yoksa sağda ki resimde gördüğünüz gibi oluyoruz.
Bu şarkıda sana gelsin danielcim : http://fizy.com/#s/1c4iya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder